Serum do rzęs Eveline Advance Volumiere

Witajcie!

Przychodzę do Was dziś z nowym postem - z recenzją skoncentrowanego Serum do rzęs Advance Volumiere firmy Eveline. Dotychczas miałam serum z Balea, które nie pogrubiało rzęs a jedynie podkręcało je. Później zakupiłam sobie serum z Catrice - jednak bez spektakularnych efektów. Pomyślałam, że po skończonych opakowaniach spróbuję czegoś nowego. Zdeycdowałam się tym razem na produkt z Eveline po dobrych opiniach w sieci. 



Z natury mam długie rzęsy , od serum oczekuję wzmocnienia i zagęszczenia rzęs. I choć  inne serum nie zrobiły nic złego z moimi rzęsami to też i nie mogłam zaobserwować obiecanych efektów przez producenta. Serum z Eveline spowodowało jednak złamanie kilku moich rzęs. Zawiodłam się na produkcie. Z początku myślałam, że tylko u mnie to się stało ale grzebając w sieci znalazłam podobne opinie. Natychmiast odrzuciłam to serum. Przez te parę dni stosowałam serum jak typowy tusz do rzęs. Serum posiada podobną szczoteczkę do tuszy do rzęs. Przez to aplikcja była dość przyjemna i szybka. Produkt jednak szybko odstawiłam po tym jak połamały mi się rzęsy. Zapach produktu jest dość przyjemny. Rzęsy pokryte serum były białe, stosowałam je na noc. Fajny produkt za niską cenę, ale efekt połamanych rzęs nie jest do zaakceptowania, tym bardziej , że z natury mam długie rzęsy. Będę jednak szukać dalej swojego ulubieńca w drogerii. Jeżeli tam nic nie znajdę, to chyba poszukam czegoś z wyższej półki , np. Revitalash, o którym wiele dobrego słyszałam. Jedynie cena mnie odstrasza póki co.

A jak u Was sprawdził się produkt z Eveline?
Jakie inne produkty do pielęgnacji rzęs polecacie?

Poydrawiam
Monwa :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 monwapl , Blogger